Jak czytamy w ogłoszeniu Centrum e-Zdrowia, do obowiązków specjalisty ds. jakości e-usług należeć będzie m.in. przygotowywanie raportów podsumowujących zrealizowane badania ilościowe i jakościowe z użytkownikami systemów, rejestrów, aplikacji i innych punktów styku, a także realizacja warsztatów z użytkownikami e-usług w celu zdefiniowania potrzeb dotyczących poprawy doświadczeń w użytkowaniu systemów ochrony zdrowia oraz budowanie relacji i współpraca z właścicielami biznesowymi i przedstawicielami innych użytkowników systemów ochrony zdrowia, które dostarczą informacji biznesowych, prawnych, formalnych i projektowych m.in. poprzez organizację cyklicznych warsztatów. Firma podkreśla, że szuka osób, które mają minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze ochrony zdrowia, a także doświadczenie w zarządzaniu jakością e-usług oraz doświadczenie w pracy z deweloperami i testerami. "Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz doświadczenie w obszarze Customer Experience" - czytamy w ogłoszeniu. Oferty można składać do 26 października br.
Więcej szczegółów na temat oferty pracy na stronie www.cez.gov.pl. Więcej informcji o ofertach pracy, awansach, zwolnieniach, uzyskanych certyfikatach – na platformie INSIGHT w dziale Kariera.