Justyna Mościcka-Wieczorek: Patient Experience Manager: Dlaczego warto inwestować w PX?

Powodów, by inwestować w Patient Experience, jest dużo więcej niż w Customer Experience. Bo w naszej branży CX to nie tylko lojalność klientów prowadząca do stabilności organizacji i zrównoważonego wzrostu. Warto inwestować w Patient Experience przede wszystkim dlatego, że chodzi o zdrowie ludzi. To jest nadrzędne. Pacjent, jeśli ufa, jeśli czuje, że jest w dobrych rękach, szybciej, sprawniej dochodzi do zdrowia. Warto również na poziomie prywatnym. Doskonalenie tego, co robimy, udostępnianie coraz lepszej opieki medycznej daje każdemu z nas poczucie dumy. Zwyczajnie, po ludzku, fajnie jest pracować w firmie, w której robi się dobre rzeczy.

Polska firma, która Pani zdaniem ma świetny PX i dlaczego? 

My, oczywiście. Jeśli chodzi o Customer Experience jest wiele firm, które robią bardzo dużo, by dbać o jakość. Jednak, gdy przechodzimy różnego rodzaju audyty lub dołączają do LUX MED osoby z doświadczeniem z innych organizacji i zapoznają się z naszym systemem i podejściem – zawsze słyszę podziw „nie widziałam jeszcze, by ktoś aż tak to robił”. Ale podziwiam wiele firm z polskimi korzeniami, za to, jak dbają o doświadczenia swoich klientów – Allegro, InPost, Green Café Nero, Mokosh. Dbanie o jakość, budowanie długofalowej relacji i zaufania, przynosi lojalność.

Cały rozmowa na łamach pierwszego numeru e-magazynu "Patient Experience Manager"