Customer Experience Manager
Patient Experience Manager

03/2024

Kup ten numer e-magazynu! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Sztuczna inteligencja czy gra interesów?
Maksyma Kartezjusza „Cogito ergo sum” (Myślę, więc jestem - przyp. red.) doskonale oddaje znaczenie ludzkiej inteligencji. W dzisiejszych czasach, jak sądzę, stoimy przed pytaniem, czy tylko nam jako gatunkowi ludzkiemu przypisano prawo do analizy i wnioskowania? Czy sztuczna inteligencja będąca „dzieckiem” ludzkich umysłów może myśleć za nas i poprawić nasze zdrowie oraz jakość życia?...
Technologia odegra kluczową rolę w poprawie doświadczeń pacjentów
Jako szef spółki technologicznej często na konferencjach powołuje się na strategię dotyczącą wspierania branży medycznej. Tym samym stwierdza, że receptą na sukces są trzy kluczowe obszary - procesy, zespół i właśnie technologia. Mało tego, uważa, że technologia odegra w najbliższym czasie kluczową rolę w poprawie doświadczeń pacjentów...Rozmowa z Danielem Nowocinem, prezesem zarządu Medidesk
Kim są „Zetki” i jakie mają oczekiwania jako pacjenci?
Ponad połowa pokolenia Z, czyli osób urodzonych w latach 1997-2012, to już osoby dorosłe, które samodzielnie decydują o tym, gdzie i u kogo będą się leczyć. Jak warto podchodzić do pacjentów z tego pokolenia? Czy warto przełamywać stereotypy i postrzeganie tej grupy? Czy należy wsłuchać się w ich głos i starać zrozumieć poglądy w kwestiach współpracy z placówkami medycznymi?...
Zautomatyzowane systemy opisów badań: przyszłość medycyny i komfort pacjentów
Do słowa „automatyzacja” przyzwyczailiśmy się już w wielu aspektach naszego życia. Inteligentne garnki robią za nas obiady, a pralki sterowane smartfonami po przeskanowaniu zdjęcia stosu rzeczy oczekujących na pranie potrafią dobrać odpowiedni do nich program. Automatyzacja otacza nas każdego dnia. Co jednak oznacza to w świecie radiologii i jak wygląda przyszłość tej dziedziny?
Cyberbezpieczeństwo w placówkach medycznych z perspektywy pacjenta
W obliczu wyzwań stawianych przez zagrożenia cybernetyczne istotne jest, aby pacjenci byli świadomi swoich praw i obowiązków, których zrozumienie jest kluczowe dla ochrony danych osobowych i bezpiecznej współpracy z placówkami medycznymi. Ponadto bardzo istotnym pozostaje element edukacji i budowania świadomości o aktualnych zagrożeniach...
Psychologia doświadczeń pacjentów z chorobami przewlekłymi
Pacjent chory przewlekle, to dziś nie tylko bierny odbiorca opieki medycznej w danej placówce, ale również swego rodzaju tester jej jakości. Jeśli będzie zadowolony ze swojego doświadczenia, zostanie stałym pacjentem – najbardziej wartościowym z perspektywy placówek komercyjnych (i nie tylko!)...
Chcesz zdobyć pacjentów? Zbuduj Call Center!
„Zbuduj efektywne Call Center i stosuj najlepsze praktyki, a zwiększysz satysfakcję pacjentów, obniżysz koszty i pomożesz w rozwoju firmy”. Niestety, jak może powiedzieć każdy, kto miał możliwość zarządzania centrum kontaktowym, nie takie to proste, a diabeł tkwi nie tylko w szczegółach...
Zagrożenia AI w pracy lekarza
W związku z majową nowelizacją Kodeksu Etyki Lekarskiej (KEL), lekarze od 1 stycznia 2025 roku będą mogli w swojej pracy korzystać z algorytmów sztucznej inteligencji. Oczywiście, pod pewnymi warunkami. Jakie to warunki? Co ważnego nie powinno umykać uwadze?...
Jak bardzo potrzebujemy pozytywnej opinii pacjentów o naszej placówce?
Gdy zaczynamy się zastanawiać nad tym pytaniem, to od razu nasuwają się następne: Czy przyczyna tkwi w samym personelu, czy może w stosowanych procedurach? Czy posiadane standardy obsługi wpływają na satysfakcję pacjentów, a jeśli tak, to w jaki sposób?...
Specyficzne potrzeby niesłyszących pacjentów
Budowanie dobrych doświadczeń pacjentów w placówkach medycznych jest nieodzownym elementem strategii zarządzania zdrowiem na całym świecie. Składa się na to wiele różnorodnych interakcji, jakie pacjenci mają z systemem opieki zdrowotnej, w tym z lekarzami, pielęgniarkami oraz innym personelem medycznym i niemedycznym...
Od chaosu do porządku, czyli jak standaryzacja procedur poprawia doświadczenia pacjentów
Czasami ścieżka pacjenta w placówce przypomina jazdę po ogromnym mieście w godzinach szczytu, w której pacjenci i personel starają się jakkolwiek bezkolizyjnie dotrzeć do celu. Każdy jedzie w swoim kierunku, co prowadzi do nieporozumień i frustracji – dobrze, że nie są uzbrojeni w klaksony, to dopiero byłby hałas...
Warto zrozumieć emocje i potrzeby pacjentów
Jej zdaniem za biznesem powinna iść rzeczywista potrzeba, ale żeby na nią odpowiedzieć warto zrozumieć emocje i potrzeby pacjentów. Radzi przy tym, aby zaprzyjaźnić się z danymi i potraktować je jako wskazówkę do poznania punktu bólu oraz momentów prawdy... Na 10 pytań odpowiada Katarzyna Chojczak, kierowniczka Działu Obsługi Klienta w Centrum Medycznym CMP

"Patient Experience Manager" to pierwszy w Polsce e-magazyn o tematyce Patient Experience. Tworzymy go nieregularnie z partnerami z branży medycznej. Na łamach magazynu poruszane są wyłącznie tematy związane Pantient Experience i funkcjonowaniem placówek medycznych.

Integralną częścią e-magazynu „Patient Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT (dostępna wyłącznie dla prenumeratorów PREMIUM). To w niej publikowane są dodatkowe treści - warsztaty, raporty, badania i trendy.

Warto zostać prenumeratorem, ponieważ prenumeratorzy otrzymują dostęp nie tylko do e-magazynu „Patient Experience Manager”, ale także do e-wydań magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Ponadto prenumeratorzy otrzymują na wskazany adres lub do wskazanego Paczkomaty InPost papierowe wydanie magazynów „Customer Experience Manager” oraz „Employee Experience Manager”. Więcej szczegółów na temat prenumeraty na podstronie pxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Patient Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do sześciu numerów e-magazynu „Patient Experience Manager” oraz wszystkich e-wydań specjalnych, całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisie pxmanager.pl, ani na łamach e-magazynu.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?