Customer Experience Manager
Patient Experience Manager

01/2024

Kup ten numer e-magazynu! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Wszyscy jesteśmy pacjentami
Każdy z nas był, jest lub nim będzie. Można mieć różne oczekiwania, co do tej roli, ale w kilku obszarach panuje zgodność...
Data driven Customer Experience, czyli jak wykorzystać posiadane zasoby, by lepiej zaopiekować się pacjentami
Często wśród zarządzających firmą pojawia się pytanie: „Ile kosztuje jeden punkt NPS-owy?”. Ile kosztuje, czyli ile trzeba zainwestować, żeby sprostać oczekiwaniom i potrzebom pacjentów/klientów. ...
Jeśli ktoś sprzedaje tanio, trudno będzie zapewnić usługi o wysokiej jakości
Twierdzi stanowczo, że poza poprawianiem doświadczeń pacjentów poprzez projekty, typowo zarządzane centralnie i wymagające nakładów inwestycyjnych, np. w zmiany lub nowe systemy IT, ważnym uzupełnieniem jest zaangażowanie w usprawnianie wszystkich pracowników, którzy mają kontakt z pacjentami... Rozmowa z Mirosławem Suszkiem, dyrektorem Pionu Opieki Ambulatoryjnej w LUX MED...
Jakość i dobry PX w medycynie bronią się same
Twierdzi, że w Grupie LUX MED nie ma projektów czy spotkań bez pytań: „W jaki sposób twój projekt/ pomysł wpłynie pozytywnie na pacjenta?”, „Co pacjenci będą z tego mieli?”. Słowa i frazy, takie jak: doświadczenia pacjentów, budowanie pozytywnych doświadczeń pacjenta, nie zostawiamy pacjenta bez rozwiązania czy NPS, w tym troska o krytyków, weszły do codziennego słownika LUX MED i są odmieniane przez wszystkie przypadki w organizacji.... Rozmowa z Iwoną Radko-Jarosińską, Director of Patient Experience Division, Customer Experience Executive w LUX MED...
Ważne jest traktowanie pacjenta jako partnera w rozmowie
Nie ma wątpliwości, że pacjent, który rozumie swój problem medyczny, rozumie zalecenia, łatwiej je realizuje, staje się aktywnym uczestnikiem całego procesu leczenia. A standardy obsługowe i operacyjno-medyczne dla kadry medycznej LUX MED koncentrują się wokół 3 filarów, czyli relacji z pacjentem, bezpieczeństwa i odpowiedzialności... Rozmowa z Anetą Skibińską, dyrektorem Departamentu Standaryzacji Jakości Obsługi i NPS, Pion Doświadczeń Pacjenta w LUX MED...
Dlaczego rozwiązywanie problemów jest nieodłącznym elementem ciągłego doskonalenia w biznesie?
Mało kto z nas lubi słowo „problem”. Wywołuje ono na ogół negatywne emocje i nastawia na trudną sytuację, z której rozwiązaniem będziemy musieli sobie poradzić. Podobnie w biznesie, przecież problemy generują koszty, pochłaniają zasoby, wpływają na to, jak oceniają nas klienci....
Jak przetłumaczyć potrzeby klienta na mierniki biznesowe?
Każdy zgodzi się ze stwierdzeniem, że warunkiem koniecznym istnienia każdej firmy są jej klienci. Z tego też względu tworzymy procesy, które mają zapewnić, że dostarczany przez nas produkt lub usługa będzie spełniał ich wymagania...
Czy klient i pacjent to ta sama osoba?
Ostatnio rozmyślałam, do jakiego stopnia można wrzucać do jednego worka Customer oraz Patient Experience Management. Czy w ogóle można? Przyjrzałam się temu z punktu widzenia firmy zarządzającej przebiegiem badań klinicznych – CRO, czyli Contract Research Organization...
Kiedy dostarczamy rozwiązania ważne dla pacjenta, budujemy ich lojalność względem nas
W ostatnich latach koncepcja Patient Experience znalazła się w dużym centrum zainteresowania. Fakt ten skłonił mnie do przemyśleń, jak na przełomie lat zmieniło się postrzeganie abonamentu medycznego przez pracodawców i pracowników - pacjentów LUX MED...
Powodów, by inwestować w PX, jest dużo więcej niż w CX
Jest przekonana, że warto inwestować w Patient Experience. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że - jak twierdzi - chodzi o zdrowie ludzi....

„Patient Experience Manager” to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Patient Experience. Integralną częścią e-magazynu „Patient Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT, gdzie publikowany jest magazyn. Prenumeratorzy PREMIUM, oprócz e-wydań, mają także dostęp do dodatkowych treści w działach: warsztaty, raporty, badania i trendy.

Prenumeratorzy (zarówno BASIC jak i PREMIUM) mają dostęp do wszystkich wydań specjalnych. Więcej szczegółów na temat prenumeraty - a w tym także na temat prenumeraty dla zespołów - na stronie pxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Patient Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do sześciu numerów e-magazynu „Patient Experience Manager” oraz wszystkich e-wydań specjalnych, całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisie pxmanager.pl, ani na łamach e-magazynu.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?