Złożenie reklamacji jest momentem prawdy, a zarazem szansą na dynamiczny rozwój obszaru CX. Weryfikacja rozmów reklamacyjnych daje możliwość dostrzeżenia tego, czego nie widać po samej treści reklamacji; słychać emocje i prawdziwego pacjenta...
Złożenie reklamacji jest momentem prawdy, a zarazem szansą na dynamiczny rozwój obszaru CX. Weryfikacja rozmów reklamacyjnych daje możliwość dostrzeżenia tego, czego nie widać po samej treści reklamacji; słychać emocje i prawdziwego pacjenta...
Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Patient Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do sześciu numerów e-magazynu „Patient Experience Manager” oraz wszystkich e-wydań specjalnych, całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisie pxmanager.pl, ani na łamach e-magazynu.
Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.