Każdy z pacjentów ma podobne doświadczenia - podchodząc pod gabinet lekarski zastanawia się, czy to już czas jego wizyty? Czy ktoś jeszcze czeka lub jest w gabinecie? Wówczas zazwyczaj pada to samo pytanie: "Kto ostatni do gabinetu x"? Z analizy głosu pacjentów wynika, że utrata czasu to jeden z ważniejszych aspektów, który ma wpływ na doświadczenia.
- Pacjenci naszego centrum nie muszą już myśleć o takich kwestiach. Każdy zarejestrowany pacjent podchodząc pod gabinet widzi na monitorze informację, z której godziny badanie wciąż jest w toku. Rozwiązanie, które stosujemy nie tylko ułatwia pracę personelu, ale również znacząco poprawia doświadczenie pacjentów podczas wizyt w naszych placówkach. Zastosowane rozwiązanie znacząco przyczyniło się do jeszcze większej efektywności systemu i łatwości w zarządzaniu kolejkami - wyjaśnia Łukasz Czubryt, kierownik operacyjny w Centrum Medycznym CMP.
Artykuł w całości dostępny na platformie INSIGHT, w dziale CASE STUDY.